Reklama nowo założonej firmy w sieci

Minęły czasy, kiedy dobry produkt wystarczył, aby osiągnąć sukces. Wystarczyła tak zwana poczta pantoflowa i klienci szybko się znaleźli, zapewniając firmie zyski. Obecnie do właściwej promocji potrzeba o wiele więcej. Poza produktem, stroną internetową i zapałem do pracy potrzebne jest jeszcze coś. Właściwa promocja, o którą zadba agencja interaktywna.

Na głęboką wodę

Daje pokazują, że niemal połowa polskich mikroprzedsiębiorstw jeszcze nie ma własnej strony internetowej, choć planuje jej stworzenie. Jeszcze gorzej jest na polu promowania swoich działań w Internecie, którym zajmują się agencje interaktywne. Tymczasem rzeczywistość pokazuje, że bez zainteresowania klientów biznes nie ma szans na powodzenie. Z wyliczeń GUS wynika, że tylko jedna trzecia nowych firm ma szansę przetrwać na rynku dłużej niż 5 lat. Pozostałe upadną a ich szefowie będą się tłumaczyli niepowodzeniem w interesach, brakiem zysków oraz drapieżną konkurencją.

Biznesowa Samosia

Chęć stworzenia własnego biznesu jest godna pochwały. Jednak wielu przedsiębiorców, którzy postanowili wypróbować swoich sił we własnej firmie zwykle nie mają pojęcia, ile pracy będzie wymagało promowanie nowej marki. Wytworzenie produktu czy konkretnej usługi jest w tym łańcuchu zależności najmniej trudne. Prawdziwe problemy zaczynają się przy poszukiwaniu potencjalnych nabywców. Nie każdy biznes potrzebuje ogromnej infrastruktury. Sprzedaż można prowadzić poprzez wiele portali internetowych, w których jest możliwość wystawiania swoich produktów. Jednak są dziedziny, w których potrzeba innych działań. Zwłaszcza tam, gdzie jest ogromna konkurencja. Część biznesmenów uważa, że jest w stanie przebić się przez wiele podobnych do siebie ofert tylko dzięki reklamie. Dopiero spadki w sprzedaży uświadamiają im, że prowadzenie biznesu a jego promocja to dwa odrębne światy. W tym drugim warto sięgnąć po fachową pomoc agencji kreatywnej, jak Webtalk.

Różnorodne formy promocji

Obecnie przedsiębiorca może liczyć na szeroki wachlarz kanałów promocyjnych. Obejmują one:

– stronę internetową

– Internet

– radio

– telewizję

– gazety

– reklamy zewnętrzne w postaci tablic, banerów, billboardów

Dobór właściwego środka promocji nie powinien być dziełem przypadku, tylko starannie zaplanowanej strategii, jaką zapewni agencja interaktywna. Wszystko zależy od tego, jaką działalność chce się wypromować i do jakiej grupy klientów dotrzeć. Stronę internetową firmy warto pozycjonować po to, aby była widoczna w popularnych wyszukiwarkach. To również zagadnienie, które zleca się agencjom interaktywnym. Pozycjonowanie to długotrwały proces, którego efekty są widoczne dopiero po kilku miesiącach. Jednak daje tak wymierne korzyści, że warto w niego inwestować. Potencjalni klienci nie tylko szybko odnajdą stronę wraz z produktami lub usługami. Mogą również łatwo oswoić się z nowym podmiotem, zapamiętując jego nazwę i specyfikę.

Ponieważ większość biznesów działa obecnie wyłącznie lub również w Internecie, warto zainwestować w skuteczną promocję w sieci. Zapewnią ja tylko sprawnie poruszający się w rzeczywistości wirtualnej specjaliści z agencji kreatywnych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here