Firmowe strony WWW

Prowadzisz własną firmę? Jeśli jeszcze nie masz firmowej strony internetowej, najwyższa pora to zmienić. Może ci się wydawać, że stworzenie takiej strony, a następnie jej aktualizowanie i utrzymywanie pochłonie wiele czasu i pieniędzy. Po pierwsze – możesz zlecić pracę profesjonalistom, którzy wykonają ją w atrakcyjnej cenie. Po drugie – w dłuższej perspektywie posiadanie firmowej strony WWW oznacza spore oszczędności (właśnie czasu i pieniędzy), a także wiele innych korzyści. Poniżej prezentujemy najważniejsze z nich!

1. Klienci łatwiej znajdą twoją firmę i informacje o niej

Żyjemy w świecie, w którym głównym, a często jedynym źródłem informacji jest Internet. Jeśli potencjalni klienci szukają danej usługi bądź produktu, najprawdopodobniej zaczną swój research właśnie w wyszukiwarce. Nie ma to znaczenia, czy prowadzisz działalność stacjonarną, np. lokalny sklep czy zakład fryzjerski – i tak warto ogłosić się w Internecie. Jeśli nie będzie się dało wyszukać twojej firmy, stracisz wielu potencjalnych klientów; zyska na tym konkurencja, która posiada firmowe strony WWW. Na takiej stronie muszą się znaleźć wszystkie podstawowe informacje: ceny, godziny pracy, adres, telefon, opis oferty i profilu działalności firmy. Warto zareklamować się tak, żeby zachęcić odwiedzających stronę do skorzystania właśnie z twoich usług.

2. Większe możliwości kreowania wizerunku i podnoszenia swojej wiarygodności

Strony firmowe, które wyglądają nowocześnie i profesjonalnie, znacząco wpływają na poprawę odbioru danego przedsiębiorstwa. Firma z estetyczną witryną będzie postrzegana jako nowoczesna, pozostająca na bieżąco z trendami i godna zaufania. Jeśli można w tak prosty sposób zwiększyć swoją widoczność w sieci i rozpoznawalność, a przy okazji podnieść wiarygodność w oczach klientów, dlaczego tego nie zrobić? Firmowe strony WWW umożliwiają poinformowanie klientów o ofercie i korzystnych promocjach, ale też stanowią kluczowe narzędzie do kreowania wizerunku. Dobrze jest umożliwić klientom wystawianie opinii lub recenzji na temat twojej firmy – wiele osób zapoznaje się z takim feedbackiem, zanim zdecyduje się na konwersję.

Tak czy inaczej – skoro strony WWW mają taką moc, warto powierzyć ich wykonanie prawdziwym profesjonalistom. Najważniejsze jest wyważenie rzeczywistych potrzeb i dostępnego budżetu. Wiele firm oferuje różne opcje dla mniej lub bardziej wymagających klientów. Przykładem może być Eniteo: www.eniteo.pl/firmowe-strony-www, która oferuje tworzenie stron z indywidualnym projektem graficznym lub – dla zainteresowanych z mniejszym budżetem – tanie strony WWW oparte o gotowe szablony. W pakiecie, oprócz samego projektu, znajdują się też system CMS, roczna domena .PL czy roczny hosting. Strony firmowe projektowane przez Eniteo są responsywne i zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania; mogą zawierać dowolną ilość podstron i indywidualne dodatki. Pamiętaj: fachowcy są najlepiej zorientowani w technicznych i marketingowych trendach, a pomoc profesjonalnej agencji z pewnością wyniesie kreowanie firmowego wizerunku na wyższy poziom!

3. Lepszy kontakt z klientami – szybszy i bez ograniczeń geograficznych

Mamy czasy globalizacji i możliwości natychmiastowego kontaktu. Internet to podstawowy kanał komunikacji. Klienci często wolą napisać maila, wiadomość na czacie z konsultantem albo wypełnić formularz kontaktowy, niż zadzwonić. Fizyczne odwiedzanie sklepu czy biura, żeby jedynie zapoznać się z ofertą, tym bardziej mija się z celem. Sieć służy nie tylko do wyszukiwania podstawowych informacji, ale też do ich uszczegóławiania. Firmowe strony WWW stwarzają możliwość łatwiejszej i szybszej komunikacji z klientem. Poza tym Internet nie zna ograniczeń geograficznych – swoją ofertą możesz przyciągnąć każdego, w tym klientów z innych miast lub zza granicy. Jest to szczególnie istotne, gdy zajmujesz się sprzedażą online.

4. Błyskawiczna informacja zwrotna i tanie badanie rynku

Analityka internetowa, już na poziomie Google Analytics, zapewnia cenny dostęp do szczegółowych danych na temat gości odwiedzających twoją stronę. Monitorując te dane, będziesz mógł lepiej zaplanować działania marketingowe (np. promocje), a także szybciej dostosować się do istotnych zmian na rynku. Gdy do statystyk dojdą jeszcze ankiety online, zyskasz w zasadzie darmowe badania marketingowe. Strony firmowe to doskonałe źródło feedbacku: dzięki analityce poznasz pochodzenie i upodobania swoich klientów oraz dowiesz się, czego szukają na twojej witrynie.

5. Strona WWW jako nowoczesny (jedyny lub dodatkowy) kanał sprzedaży

Choć koszty postawienia strony WWW mogą się wydawać odstraszające, po pierwsze – nie muszą wcale zrujnować budżetu (wystarczy znaleźć atrakcyjną ofertę), a po drugie i tak stanowią znikomy wydatek w porównaniu z kosztami utrzymania stacjonarnego sklepu czy magazynu. Warto potraktować firmową stronę jako nowoczesny, ogólnopolski czy wręcz globalny kanał sprzedaży, albo po prostu doskonałą opcję na pozyskanie nowych klientów. Możesz całkowicie przenieść się do sieci, otworzyć sklep online lub wykorzystać stronę WWW jako reklamę stacjonarnie prowadzonych usług. Jeśli witryna będzie prezentowała się estetycznie i będzie widoczna w sieci, zwiększenie sprzedaży jest murowane!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here