Nietypowe sposoby wykorzystania bilboardów reklamowych

Bilboard może się kojarzyć z nośnikiem powszedniej reklamy, ale przecież odrobina fantazji wystarczy, żeby wykorzystać go w inny sposób. Reklamodawcy tak bardzo lubią ten sposób prezentowania towarów i usług ponieważ jest dobrze widoczny w przestrzeni, nie można go przełączyć ani wyłączyć (jak reklam w internecie).

Bilboard może się kojarzyć z nośnikiem powszedniej reklamy, ale przecież odrobina fantazji wystarczy, żeby wykorzystać go w inny sposób. Reklamodawcy tak bardzo lubią ten sposób prezentowania towarów i usług ponieważ jest dobrze widoczny w przestrzeni, nie można go przełączyć ani wyłączyć (jak reklam w internecie). Poza tym odbiorcy często chętnie przyglądają się ciekawym bilboardom kiedy czekają w korku, mają kilkanaście minut do przyjazdu autobusu albo oczekują na zamówiony posiłek czy piją kawę w punkcie gastronomicznym. Jeżeli masz do powiedzenia światu coś niezwykłego albo ważnego to bilboard jest dobrą formą. Coraz częściej tego typu nośniki są wykorzystywane przez organizacje pozarządowe. Często bilboardy dotyczą podniesienia świadomości społeczeństwa w jakiejś kwestii ekologicznej czy społecznej. Słynne plakaty i bilboardy przeciw przemocy domowej, z hasłem „bo zupa była za słona” weszły do potocznego języka, stały się wielokrotnie przetwarzanym memem. Pojawiały się już bilboardy przeciwdziałające narkomanii, niszczeniu przystanków, a nawet jedzeniu mięsa – przygotowane przez jedną z pozarządowych organizacji wegańskich. Ale bilboardy nadają się też do anonsowania wydarzeń, oświadczyn. Dla odważnych mogą być nawet nośnikiem, na którym umieszczą swoje ogłoszenie o poszukiwaniu pracy (czy raczej sprytnie skonstruowaną autoreklamę). Znane są też przypadki wyśmiewania kampanii wyborczych przez zamieszczanie fałszywych plakatów czy bilboardów prezentujących obietnice kandydatów w groteskowy, czasem doprowadzony do absurdu sposób albo zachęcające do głosowania na postacie znane z kreskówek, komiksów czy ogólnie rozpoznawalnych bohaterów.

Na bilboardzie można zaanonsować jakąś prywatną imprezę – warto jednak mieć najpierw zgłoszone zgromadzenie, jeżeli przyjmujemy, że pojawi się więcej niż kilka osób (a chyba taki ma cel ten kto wywiesza ogłoszenie na bilboardzie). W innym przypadku organizator może dostać wysoki mandat za organizację nielegalnego zgromadzenia.

Właściwie każdy może wymyślić nowe zastosowanie dla powierzchni reklamowej udostępnianej na bilboardzie. Im bardziej kreatywne pomysły tym większa ich widoczność i skuteczność. Żeby zamówić billboardy reklamowe, zapraszamy na stronę firmy https://www.znajdzreklame.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here